TheCatSite.com › Forums › General Forums › Fur Pictures and Videos Only! › Play time with 2 week old kittens
New Posts  All Forums:Forum Nav:

Play time with 2 week old kittens

post #1 of 13
Thread Starter 
Last night i pulled the kittens out of the nest and was playing with them, the little cuties are starting to explore hehe. They were wandering away and crawling, and trying to stand up



This lil girl couldent help it but stand up really tall,





and this lil girl just wanted to play over and over and over. she was biting at my hand, tried to suck at my hand, and was trying to bunny foot me, it was too cute


Just had to share, they are allready getting to be so much fun!!
post #2 of 13
yea!!!!!! KITTENS!!!! what little dolls! Wait until they start running a muck
post #3 of 13
Awww! They are soooo adorable! I want to play with them..
post #4 of 13
Quote:
Originally Posted by h~chan
Awww! They are soooo adorable! I want to play with them..
I know, me too!
post #5 of 13
Thread Starter 
Hehe, i cant wait untill they are a bit more durable. I want to play with them more hehe. As is now, i only get a few minutes before mommy steals them from me haha.
post #6 of 13
Aww-look at the wittle sweetness!! They are precious.
post #7 of 13
They are sooo cute!
post #8 of 13
Quote:
Originally Posted by silvermoonmyst
Hehe, i cant wait untill they are a bit more durable. I want to play with them more hehe. As is now, i only get a few minutes before mommy steals them from me haha.
Mommy knows best, huh?

They're adorable!
post #9 of 13
Thread Starter 
Quote:
Originally Posted by clixpix
Mommy knows best, huh?

They're adorable!
Lol if only mommy knew best. My 2 year old can take kittens out of the nest, he came running out of my room with a kitten by the neak, thankfully she was allright. Sometimes i can get 10 15 minutes in before she steals them. But if i only have one... shes compleatly clueless that she only has 3 in the nest. That is if shes in the nest... shes really young, and kinda dumb. But a sweetheart all the same. Just needs a spay
post #10 of 13
Quote:
Originally Posted by silvermoonmyst
Lol if only mommy knew best. My 2 year old can take kittens out of the nest, he came running out of my room with a kitten by the neak, thankfully she was allright. Sometimes i can get 10 15 minutes in before she steals them. But if i only have one... shes compleatly clueless that she only has 3 in the nest. That is if shes in the nest... shes really young, and kinda dumb. But a sweetheart all the same. Just needs a spay
Maybe she's playing the odds? She figures if she's got two left to protect and won't go after the third? I dunno.

I'm glad she's getting a spay!
post #11 of 13
They are precious!!!!!
post #12 of 13
Awwwwwwww, they are just toooo cute!!!! I want!!
post #13 of 13
Thread Starter 
Quote:
Originally Posted by clixpix
Maybe she's playing the odds? She figures if she's got two left to protect and won't go after the third? I dunno.

I'm glad she's getting a spay!
I will spay her before she goes on to a perminant home. Im just the foster mama. She had 7 to start with and is now down to 4..... so yeah i donno. im watching them all very carefully. i check them about 10 times a day and count them makeing sure that all 4 are there. I dont want to loose any more.
New Posts  All Forums:Forum Nav:
  Return Home
  Back to Forum: Fur Pictures and Videos Only!
TheCatSite.com › Forums › General Forums › Fur Pictures and Videos Only! › Play time with 2 week old kittens