TheCatSite.com › Forums › General Forums › Fur Pictures and Videos Only! › New babies pics! 2 weeks old today :D
New Posts  All Forums:Forum Nav:

New babies pics! 2 weeks old today :D

post #1 of 25
Thread Starter 
Yupyup. To those of you that don't know, about a month and a half ago I took in a pregnant momma kitty. and on March2nd she had 9 beautiful babies. One passed away though.

Sevin!


Stargate


Fruzz


Kani


Rolo


Yzma


Garnet


Navie




and those are the babies
post #2 of 25
Aww they're all so adorable!
post #3 of 25
They are all precious!
post #4 of 25
oooooooooooooohhhhhhhhhhhhhh i want one...or two!!!
post #5 of 25
Cute babies!! But are two of them really named Garnet? Doens't that get confusing?
post #6 of 25
oh my!!! babies!!!!
post #7 of 25
That are all adorable.
I hope that loving forever homes are found for all of the little sweetie pies.
post #8 of 25
Thread Starter 
Quote:
Originally Posted by Sandtigress
Cute babies!! But are two of them really named Garnet? Doens't that get confusing?
Oops! Lol

The 1st Calico is actually Stargate.. I'll fix that. lol.
post #9 of 25
Stargate...are you an SG-1 fan? They are all so adorable!! I wish I could have 1... or 2
post #10 of 25
Oh my goodness, I am in love with them all!

Can I adopt the little orange guy?!

I would get nothing done with those little sweeties around my house!
post #11 of 25
Oh those babies are beyond adorable! I think my heart skipped a beat
post #12 of 25
Thread Starter 
Quote:
Originally Posted by goosehazel
Stargate...are you an SG-1 fan? They are all so adorable!! I wish I could have 1... or 2
No

a friend named her, actually. I named Sevin, my sisters named Yzma and Rolo.. and friends named everyone else
post #13 of 25
Thread Starter 
Quote:
Originally Posted by babyharley
Oh my goodness, I am in love with them all!

Can I adopt the little orange guy?!

I would get nothing done with those little sweeties around my house!
Sure! gotta come get him though.
Sevin is my little guy He's already starting to bat at my fingers when I play with him. Hehe
post #14 of 25
darn...i kinda liked the orange guy. Though I think i'll take Yzma...looks like a big talker! Looks like she was telling you off for disturbing her!!!
post #15 of 25
awwww so very cute and sweet. Makes me wanna kiss em all!
post #16 of 25
Ooooo! I want Navie! What a bunch of sweeties!
post #17 of 25
Thread Starter 
Quote:
Originally Posted by MoochNNoodles
Ooooo! I want Navie! What a bunch of sweeties!
Looks like Navie may have a home reserved for him! I got an email this afternoon.. the lady doens't care about the cost, which is $150, that covers the spay/neuter, first set of vaccinations and revolution. And she is going to come see him next week and decide for sure then
post #18 of 25
Awww They are all so cute!!

What a bunch!
post #19 of 25
They are soooooooooooo adorable!! What a fun household you have!

Tammy
post #20 of 25
What a beautiful bunch of kittens! Condolences on the loss of one, though. I know that had to be hard. Such sweet little faces everyone has!
post #21 of 25
Awwwwww they're so adorable!!!!!!!!!
post #22 of 25
Quote:
Originally Posted by Leto86
Sure! gotta come get him though.
Sevin is my little guy He's already starting to bat at my fingers when I play with him. Hehe
He's such a sweetie - I have a soft spot for Orange babies anyways
I wish I lived closer, I'd be there to get him as soon as he's ready!
post #23 of 25
Awwwww, they are so cute!!

Wow, that's a big litter! Big to mama!
post #24 of 25

I love, I love, I love!!!! Soooooo cute!!
post #25 of 25
Thread Starter 


The lady is coming to see Navie next Thursday. She seems really nice, and I think she will be a perfect home for him.
New Posts  All Forums:Forum Nav:
  Return Home
  Back to Forum: Fur Pictures and Videos Only!
TheCatSite.com › Forums › General Forums › Fur Pictures and Videos Only! › New babies pics! 2 weeks old today :D