TheCatSite.com › Forums › General Forums › Fur Pictures and Videos Only! › Could he be any bigger of a baby?
New Posts  All Forums:Forum Nav:

Could he be any bigger of a baby?

post #1 of 18
Thread Starter 

post #2 of 18
How absolutely and totally adorable!!! What a beautiful baby!!

post #3 of 18
How Pretty!!
post #4 of 18
That is pathetic!!

Aww...What a snuggly baby!
post #5 of 18
Hahaha! Totally spoiled!
post #6 of 18
obviously he loves when mommy holds him
post #7 of 18
Thread Starter 
lol he actually loves his daddy holding him more..but he lets mom too..lol big baby ares is
post #8 of 18
Ohhhh, Ares, I just wanna snuggle you! I love it when my boys will let me cradle them like babies like that!
post #9 of 18
Umm...nope! He could not be a bigger baby!

Smooches to Ares!
post #10 of 18
Thread Starter 
Quote:
Originally Posted by Sandtigress
Ohhhh, Ares, I just wanna snuggle you! I love it when my boys will let me cradle them like babies like that!

tehehe me too. he doesnt always craddle for me..but oh for daddy ANYTHING....i feel so..lol....turned on lol
post #11 of 18
Thread Starter 
Quote:
Originally Posted by clixpix
Umm...nope! He could not be a bigger baby!

Smooches to Ares!

Yup thats him my BIIGGGGGG baby tehehehe
post #12 of 18
Hi Katie, Ares is so cute with you in the picture. He is such a little cutie pie boy. We can hardly get Sam or the girls to cradle because they would rather be petted than picked up and Sam is just plain too big, he is like 14 pounds. Ares is so sweet, just love all the pictures I see here!
post #13 of 18
Thread Starter 
Quote:
Originally Posted by PassiquePersian
Hi Katie, Ares is so cute with you in the picture. He is such a little cutie pie boy. We can hardly get Sam or the girls to cradle because they would rather be petted than picked up and Sam is just plain too big, he is like 14 pounds. Ares is so sweet, just love all the pictures I see here!

well we must keep you in pics..looks like it ate the one with him and steve..here you go

post #14 of 18
Awwwwwwwwwwww!!

No, I don't think he could be a bigger baby!
post #15 of 18
a big ol' purring baby!
post #16 of 18
Thread Starter 
Quote:
Originally Posted by CommonOddity042
a big ol' purring baby!

hehehe whos getting a bath tommrow
post #17 of 18
how wonderfully pathetic!! He is ssoooo cute!
post #18 of 18
Thread Starter 
Quote:
Originally Posted by LilleKat
how wonderfully pathetic!! He is ssoooo cute!
LOL hehehe yes he is wonderfully pathetic
New Posts  All Forums:Forum Nav:
  Return Home
  Back to Forum: Fur Pictures and Videos Only!
TheCatSite.com › Forums › General Forums › Fur Pictures and Videos Only! › Could he be any bigger of a baby?