TheCatSite.com › Forums › General Forums › The Cat's Meow › Extra! Extra! First Edishun of The Kitty Chronuculls!
New Posts  All Forums:Forum Nav:

Extra! Extra! First Edishun of The Kitty Chronuculls! - Page 2

post #31 of 56
Quote:
Originally Posted by BigKittenDaddy
The closest thing opur pawpa does to xersize is push the noisy cat eating mashin aroun and scare ufs, but he donts does it fur veery long and it gets the litter box stuf off the rugs.
Yeech! Our meowmy doz that too, but I dint kno that counted as exercize! We kittys get on HIGH places so the sucker machine cant get our tails!
post #32 of 56
Wel fur him i'm not shur it iz but we shur gets our xersize when it runs and sucks an trys to eat us. Itz soo noizy an loud that it hurtz my eers. rufus
post #33 of 56
Thread Starter 
Hey all you kitties!
We been workin doin reesearch for the next edishun of kitty chronuculls, but since meowmy goin away we won't be ables to do it til after August 5th, cuz we dun know howta turn on da compooter and I don think daddy gon do it for us.
He just gonna sit round, play video games, eat frozen pizza and miss meowmy
You know, macho man stuff.

So, we decided dat when meowmy come back next edishun gonna be SUPER SPESHUL DOUBLE EDISHUN!!!!

DOUBLE DA GOSSIP!
DOUBLE DA CELEBRITY KITTY NEWS!!
DOUBLE DA INTRIGUE!!!

I hopes you all don't go crazy wif anticipashun!

Oliver and Emma
post #34 of 56
we will be beside ourselfs waytin!

but wurs of all is that we miss u guyz!
Quote:
Originally Posted by OllyExtra05
Hey all you kitties!
We been workin doin reesearch for the next edishun of kitty chronuculls, but since meowmy goin away we won't be ables to do it til after August 5th, cuz we dun know howta turn on da compooter and I don think daddy gon do it for us.
He just gonna sit round, play video games, eat frozen pizza and miss meowmy
You know, macho man stuff.

So, we decided dat when meowmy come back next edishun gonna be SUPER SPESHUL DOUBLE EDISHUN!!!!

DOUBLE DA GOSSIP!
DOUBLE DA CELEBRITY KITTY NEWS!!
DOUBLE DA INTRIGUE!!!

I hopes you all don't go crazy wif anticipashun!

Oliver and Emma
post #35 of 56
Quote:
Originally Posted by OllyExtra05
Hey all you kitties!
We been workin doin reesearch for the next edishun of kitty chronuculls, but since meowmy goin away we won't be ables to do it til after August 5th, cuz we dun know howta turn on da compooter and I don think daddy gon do it for us.
He just gonna sit round, play video games, eat frozen pizza and miss meowmy
You know, macho man stuff.

So, we decided dat when meowmy come back next edishun gonna be SUPER SPESHUL DOUBLE EDISHUN!!!!

DOUBLE DA GOSSIP!
DOUBLE DA CELEBRITY KITTY NEWS!!
DOUBLE DA INTRIGUE!!!

I hopes you all don't go crazy wif anticipashun!

Oliver and Emma


OH OH!! How EXCITING!! We will be waiting impatiently for the DELUX SPESHUL DOUBLE EDDITION!! , anxiously waiting, yur friends jasper and tia
post #36 of 56
Quote:
Originally Posted by carolcat
OH OH!! How EXCITING!! We will be waiting impatiently for the DELUX SPESHUL DOUBLE EDDITION!! , anxiously waiting, yur friends jasper and tia
Uz boyz r waitn too. Roofuz an Luky
post #37 of 56
Rufus, and Lukey, and Jasper and Tia! WUt U think it is? We cant wayte!!
post #38 of 56
Quote:
Originally Posted by OllyExtra05

DOUBLE DA GOSSIP!
DOUBLE DA CELEBRITY KITTY NEWS!!
DOUBLE DA INTRIGUE!!!
Wez needs to nos whos seein whos and whos "wit kittens" and whos scamming whos. Wez just needs to no!

Luzee and Karlee and Much
post #39 of 56
We wantz alla poop that iz da poop akross the nashun an arond da world...
Whoz kattin arond, whoz fitin who. why my hooman sez there is a kar in the tuna fisheyz inna kan. Yah datz whut he sed.. He sed there wuz merkurys in the tuna fisheyz kan. Wez glad itz not kadelaks cawse they wuldnt fit. U bedder chek on that an report bak too us abowt it. we luk forard to heering from u gyz. by now. Roofus & luky
post #40 of 56
inqwirin mines wanna NO!

Quote:
Originally Posted by katachtig
Wez needs to nos whos seein whos and whos "wit kittens" and whos scamming whos. Wez just needs to no!

Luzee and Karlee and Much
post #41 of 56
Thread Starter 
Don't worry kitties!
Meowmy come home on FRIDAY and on Saturday we publish da chronuculls! Can't wait!
post #42 of 56
we cant wayted, either. Was happent? We beside ourselfs!
Quote:
Originally Posted by OllyExtra05
Don't worry kitties!
Meowmy come home on FRIDAY and on Saturday we publish da chronuculls! Can't wait!
post #43 of 56
Thread Starter 
Well, meowmy sure is beein a pain!

Today she and purrpa went ova to da new house to start movin some stuff over (we are movin all da furniture over on da 28th and den we live there for good!) and meowmy thot the front lawn looked bad, and da bushes looked like dey were unhappy, so she decided to do bout 2 hours of gardnin staid of comin home and lettin us use the pooter!
Then, they went to dinner, then out to street fair, den dey had friend over!
No love for us, and no computer!

So, da Chronuculls is seeriously behind! I mean, don't she understand we gots deadlines!
Sheesh!

We promise we post first part of double issue tomorrow!!

Olly and Emma, the Neglected Kitties
post #44 of 56
Quote:
Originally Posted by OllyExtra05
Well, meowmy sure is beein a pain!

Today she and purrpa went ova to da new house to start movin some stuff over (we are movin all da furniture over on da 28th and den we live there for good!) and meowmy thot the front lawn looked bad, and da bushes looked like dey were unhappy, so she decided to do bout 2 hours of gardnin staid of comin home and lettin us use the pooter!
Then, they went to dinner, then out to street fair, den dey had friend over!
No love for us, and no computer!

So, da Chronuculls is seeriously behind! I mean, don't she understand we gots deadlines!
Sheesh!

We promise we post first part of double issue tomorrow!!

Olly and Emma, the Neglected Kitties
Awwww, we sorry Olly and Emma , dere, do you feel bettr now? We sending you some purrs and headbutts so you not feel so lonely and neglected! We reel excited to know that kronicles coming ! We will try to be patient for a lil longer! We wondering what new and important gossip we will find out about! Also maybe some news bout what neglectful meomwy has been up to besides ingnoriing her poooor kittys and spending her attenshon on silly grass and bushes instead! yur friends jasper and tia
post #45 of 56
Ar ya going to post the second edition under a seperate thread? That way it won't get lost in the first one's thread. Just an idea. Ari
post #46 of 56
Thread Starter 
Ari- You such smart kitty!
We deffnitely gonna start noo thred!
post #47 of 56
Hi all kitties. Me and Mika wanna polojize for not being here more but meowmy and daddy hav been renovatin and they not let me on puter. I hardly even get to go outside but I been helpin paint. Daddy sed we wuz reel good kitties while they wuz so busy cuz we just slept most of the day and didn't bother them until night time then we got lotsa lovin.

Meowmy sez she goin back to work tomorrow for a rest. They been workin reel hard and hardly sleepin. Meowmy sez if sumone asks her how her vacashun was, she gonna say WHAT VACASHUN? Most of the stuff is done tho and she just has to caulk nail holes, sand, wash and paint sum more baseboards and door frames and oh, she has 2 more doors to paint. She sez her hole body hurtin.

Well, kitties, meowmy wants to go to bed now, so we better get off puter. We catch up on thread nother day.

Love

Bijou and Mika
post #48 of 56
This is greyt. If wi hav subscripson can wi sher? Du wi nid thri? We wil send njus from Bozna!

Dushka iz not rijli kin but we ar. We think shi is wanting us not tu nouw wat shi gets up tu wen shi gows off bay herself.

Eli and Persil
post #49 of 56
Thread Starter 
Hey kituns and kats--
Meowmy pologizes it been so long comin, but the chronuculls will be finished tonight or tomorrow morning.
Meowmy aint been feelin dat great, she broke a toe over at da new house de offer day, and den yesterday she started to feel like she gots a sinus infeccshun--she gets sick lots if she hasta fly, and she was juss on a plane on Fryday, so she's been kinda lazy-ing about da house.
We workin doin journalisstic reeserch and chekin our sources so we can make sure to bring you da highest level of nooz reportin you come to xpect from us!

If anybody has any brakin nooz dey would like inclooded in da next issue, PM our meowmy wif it and we'll make sure it gets in da next issue!

Olly and Emma
post #50 of 56
gee, everykitty meowmys gettin sick, i sending purrs to YUR meomwy, luv tia
post #51 of 56
we hopes yur meowmy gets all bettr soon, kitties!

Quote:
Originally Posted by OllyExtra05
Hey kituns and kats--
Meowmy pologizes it been so long comin, but the chronuculls will be finished tonight or tomorrow morning.
Meowmy aint been feelin dat great, she broke a toe over at da new house de offer day, and den yesterday she started to feel like she gots a sinus infeccshun--she gets sick lots if she hasta fly, and she was juss on a plane on Fryday, so she's been kinda lazy-ing about da house.
We workin doin journalisstic reeserch and chekin our sources so we can make sure to bring you da highest level of nooz reportin you come to xpect from us!

If anybody has any brakin nooz dey would like inclooded in da next issue, PM our meowmy wif it and we'll make sure it gets in da next issue!

Olly and Emma
post #52 of 56
My meowmy is hoping she don't get sick! I hope it's not contagious. :para:
post #53 of 56
I don't know if this is news or not but I thinks there is "sumthin" goin on with my little sister Tia in California and Ari!

Seems to be a lot of kissin and blushin goin on!

Bijou
post #54 of 56
Quote:
Originally Posted by gemlady
My meowmy is hoping she don't get sick! I hope it's not contagious.
Yeh, I wants to no if tis is an epidemik with meowmys. Olly and Emma, you has to find out abowt it. I needs to protect my meomy.

Luzeeee
post #55 of 56
Thread Starter 
Gots it!
Meowmy feelin reel not good today
She slept til NOON! But she kept wakin up cuz she had to blow her nosey. Poor meowma. We gonna do da chronuculls today!
post #56 of 56
Quote:
Originally Posted by OllyExtra05
Gots it!
Meowmy feelin reel not good today
She slept til NOON! But she kept wakin up cuz she had to blow her nosey. Poor meowma. We gonna do da chronuculls today!
You shuld keep her away from the keybord tho. Her nosey drippins will get all over it. Yuck. I knows you will take gud care of her tho.

Luzeeee
New Posts  All Forums:Forum Nav:
  Return Home
  Back to Forum: The Cat's Meow
TheCatSite.com › Forums › General Forums › The Cat's Meow › Extra! Extra! First Edishun of The Kitty Chronuculls!