or Connect
TheCatSite.com › Forums › Our Feline Companions › Pregnant Cats and Kitten Care › These kittens are soo funny....
New Posts  All Forums:Forum Nav:

These kittens are soo funny....

post #1 of 13
Thread Starter 
hissin at me with their little mouths no teeth in them... everythime they smell me.. i know they will hiss when they smell something unfamilier... it's just so funny!!!! i love these two little personalities already!!!!!
post #2 of 13
I love Kitten Hisses. They just tickle me. These tiny little things all puffed up and hissing at people who are easily 25 times their size ... babies are so funny.
post #3 of 13
Thread Starter 
is that they are only a week old today... lol they can't even see me yet... the older one started it first her name is dot. So I thought wow her little personality is already comming out ... this one is going to be a handful lol. Then her little brother started doing it yesterday it's so cute... their little scrunched up faces trying to be so mean
post #4 of 13
Hiss oh my godness, my 5 rescued babies did it to, but now all they do is purr and rub there cheeks all over me
I have a blk and white that is kinda nasty to the others she's sassy to say the least and greedy on top of that, I told my hubby if I COULD keep her I'd have to name her between nasty an sassy, so I figured sasty lol, I just Love them all
post #5 of 13
Thread Starter 
yeah i read that if they smell a new smell they hiss at it.. so i know that's all it is.. they will get used to our smell and love us just as much as we love them...

i love my zoey .... and her 1 week old kittens dot and jello
post #6 of 13
its funny, one of my little kittens, now three weeks old, started hissing about a week ago. she is sooo funny, and she is the only one that does it. everytime i go near her, she is like no way...get away..hisss..haha. funny thing, she is the smallest yet has the most attitude.
post #7 of 13
One of my breeder/mentors has a term for when kittens hiss - she calls it a "conversational hiss". It is sort of like saying, "Hold the phone there Josephine, I don't know your smell, so I am gonna hiss and warn you that even though it may be physically impossible, if it is determined that I don't like your smell, I will attempt to rip you to shreds. Otherwise, I'll just chill out." LOL
post #8 of 13
Last years litter (including Festus) were hissers. My new litter has never ever hissed. Now at 3 weeks old, two of them are already purring. Babies are so fun, aren't they?
post #9 of 13
Yeah, I love the hisses. SOOOO intimidating.
post #10 of 13
My little kitten Graycie hissed when my brother first brought her home. He said when he found her she hissed and spit at him. LOL! THen when he brought her home I had her in a little box and bent down to get a closer look and she backed into the corner and gave me a good hissing, then I moved a little closer and she hissed and kind of jumped at me. It was so funny, that little ball of fluff thinking she is a ferocious lion or something.
post #11 of 13
Oh cute. How are the babies?
post #12 of 13
Aaawww how cute!! I love it when they do that. My little ones are 2 days old and had 2 of them hiss at me. LOL CUTE!
post #13 of 13
My kitties don't hiss at me, that might be because they sleep on my dirty laundry. I guess they are used to my smell.
New Posts  All Forums:Forum Nav:
  Return Home
  Back to Forum: Pregnant Cats and Kitten Care
TheCatSite.com › Forums › Our Feline Companions › Pregnant Cats and Kitten Care › These kittens are soo funny....