TheCatSite.com › Forums › General Forums › The Cat Lounge › They are so easily amused
New Posts  All Forums:Forum Nav:

They are so easily amused

post #1 of 29
Thread Starter 
















post #2 of 29
Very cute! How old is Zoey?
post #3 of 29
Zoey sure looks like she's having fun! And what a great Zoey tummy shot (the 4th one)!

P.S. keep an eye on the aglet (the plastic part of the shoelace). Trent LOVES to chew on those and has taken the little plastic part right off. Luckily, I was there to take it away before he swallowed it.
post #4 of 29
Zoey is such a panic! LOL What would your life be without her in it!
post #5 of 29
Great pic's!!!
post #6 of 29
I LOVE your Zoey Sicy...

She looks like she is having lots of fun!!
post #7 of 29
Thread Starter 
Thanks guys! Zoey is ALWAYS having fun lol

Quote:
Originally posted by mzjazz2u
Very cute! How old is Zoey?
Zoey is 15 months


Quote:
Originally posted by valanhb
P.S. keep an eye on the aglet (the plastic part of the shoelace). Trent LOVES to chew on those and has taken the little plastic part right off. Luckily, I was there to take it away before he swallowed it.
Oh trust me I know.. lol.. Zoey eats everything. There are certain things she can only play with when I am supervising

Quote:
Originally posted by hissy
Zoey is such a panic! LOL What would your life be without her in it!
She is a freak!! She has so much energy and she is so entertaining she really puts a big bright spot in my life
post #8 of 29
WOW.....that last picture is kinda scary.....I can see the true "demon" in Zoeys eyes.....BOOOOOO
post #9 of 29
that i agree....
post #10 of 29
I'm also loving that tummy shot!
post #11 of 29
Go Zooey... Go! wooo hooo....!

Yai Yai Yai ....

She's reawy reawy cute...!

I posted a message for ya in pictures pictures... did you read it?
post #12 of 29
Sicy - I Love all of of the pics - but this one is my favorite... I love the look on her face - Look at her claws!! LMAO!!

Demon Kitten


post #13 of 29
How cute! I wish I could be that easily amused, I bet I'd have a lot more money if I could be entertained with a ball and a shoestring.
post #14 of 29
I loved the tummy shot too. Zooey such a sweetie! And, Sicy, you get the most wonderful pics!
post #15 of 29
Thread Starter 
LMAO!! Demon Cat yay!
post #16 of 29
But more than the pictures... I think it's that the relationship you guys have really comes across in all your posts and pictures. You're obviously NUTZZZ about each other! Wouldn't it be cool if we could all give our cats a cat camera for a day and see what pictures they'd take....

post #17 of 29

Zoey likes to shake her maracas! Now, Sicy, you're gonna have to post a pic of Zoey as Carmen Miranda for the photoshopped Zoey thread!
post #18 of 29
Love the pics Sicy!!!! Zoey is a cutie as usual and I love to see pics of her anytime of the day
post #19 of 29
I can only imagine the pictures they'd take, but they'd all be of our feet! LOL We gave my cousin's 3 year old son a disposable camera at my wedding reception all he got were pictures of people's butts!
post #20 of 29
Thread Starter 
Quote:
Originally posted by tuxedokitties
Now, Sicy, you're gonna have to post a pic of Zoey as Carmen Miranda for the photoshopped Zoey thread!
I did already!!!!!!! LOL
post #21 of 29
That is so cool!
I found 2 of Peedoodle and Kahu's old toys that they stopped playing with, and put pipecleaners on them and now they think they have new toys They are so easy!
post #22 of 29
Oh Zoey is sooooo adorable.
post #23 of 29
Quote:
Originally posted by Sicycat
I did already!!!!!!! LOL
Not to be a pest, but can you tell me about which page? I don't remember seeing it there and I'm dying to see it now , but I have VERY slow dialup service.
post #24 of 29
Thread Starter 
post #25 of 29
ROTFL!
Thanks! Love it!
post #26 of 29
That is so cute!!!!!!!!!
post #27 of 29
Zoey is adorable!

Wonderful pics! Whoohoo shake those marrrakas, baby!!
post #28 of 29
Quote:
I can only imagine the pictures they'd take, but they'd all be of our feet!
OR UP OUR SKIRTS!
post #29 of 29
Zoey is such a sweety.
New Posts  All Forums:Forum Nav:
  Return Home
  Back to Forum: The Cat Lounge
TheCatSite.com › Forums › General Forums › The Cat Lounge › They are so easily amused