TheCatSite.com › Forums › General Forums › Fur Pictures and Videos Only! › The ugliest kittens ever DON'T LOOK
New Posts  All Forums:Forum Nav:

The ugliest kittens ever DON'T LOOK

post #1 of 17
Thread Starter 
http://i635.photobucket.com/albums/u...tobeatiger.jpg

http://i635.photobucket.com/albums/u...itsnaptime.jpg

http://i635.photobucket.com/albums/u...mbeautiful.jpg

http://i635.photobucket.com/albums/u...hisbeautys.jpg

I told ya not to look! Now ain't they the ugliest kittens you ever saw?

And no you can't have them they are MINE MINE MINE !!!

**note** Symphony is the black and white one as she is black and white like sheet music. Amadeus is the tabby and white male. They are brother and sister and about ten weeks old. Also I don't know how I ever managed to get them to sleep to take those pictures!!!
post #2 of 17
Quote:
Originally Posted by RussianKitten View Post
http://i635.photobucket.com/albums/u...tobeatiger.jpg

http://i635.photobucket.com/albums/u...itsnaptime.jpg

http://i635.photobucket.com/albums/u...mbeautiful.jpg

http://i635.photobucket.com/albums/u...hisbeautys.jpg

I told ya not to look! Now ain't they the ugliest kittens you ever saw?

And no you can't have them they are MINE MINE MINE !!!

**note** Symphony is the black and white one as she is black and white like sheet music. Amadeus is the tabby and white male. They are brother and sister and about ten weeks old. Also I don't know how I ever managed to get them to sleep to take those pictures!!!
And here I was going to ask you if the little tuxie needed a home!
post #3 of 17
Oh yeah those are certainly some ugly kittens.
post #4 of 17
Quote:
Originally Posted by TigerOnTheProwl View Post
Oh yeah those are certainly some ugly kittens.
How can you live with all that ugliness?
post #5 of 17
Gee how can you stand to look at them?
I love that last one where he's tucked up in bed. OMG, how adorable!
post #6 of 17
OMG such adorable babies
post #7 of 17
Ugly kittens.. aaaaaaahhhhhhhh! My eyes, my eyes!!!!! I will never be the same again!!!
post #8 of 17
Only in upside-down world would those bundle of adorableness be considered ugly. Awwwww, I wanna take a nap with them.
post #9 of 17
Quote:
Originally Posted by AddieBee View Post
Ugly kittens.. aaaaaaahhhhhhhh! My eyes, my eyes!!!!! I will never be the same again!!!
That is such a funny response! Seriously, those are some hideous kittens. Are you sure you don't need me to take them off your hands? I have very poor vision without glasses, so their little fluffy selves probably won't hurt my eyes as much....
post #10 of 17
I though it was a common know fact that there is NO SUCH THING as an ugly kitten?! Aparently I was mistake. Symphony sure looks surprised in that second picture. Love the names too btw... very cute.
post #11 of 17
In case you're at one of those locations that has photobucket blocked, here are the ugly kittens!




post #12 of 17
Mike, How dare you subject our poor eyes to those kitten again. I don't think I can take it.
post #13 of 17
Ack!!!! their a sight for sore eyes!!!!
post #14 of 17
Absolute darlings.

Congratulations on your new additions!!!
post #15 of 17
Awww! So cuuuu...erm...I mean UGLY!!!

*pretends to not oogle the kittens*
post #16 of 17
Thread Starter 
Glad you all like my ugly kittens!!
Thanks for posting those pics onto the thread I couldn't seem to do it.
I bet not one of you managed to look at them without going "awww" !!
Me thinks they are going to grow up to be very stunning cats
post #17 of 17


Who you call'n ugly?!!!!



They are adorably ugly!
New Posts  All Forums:Forum Nav:
  Return Home
  Back to Forum: Fur Pictures and Videos Only!
TheCatSite.com › Forums › General Forums › Fur Pictures and Videos Only! › The ugliest kittens ever DON'T LOOK