TheCatSite.com › Forums › General Forums › Fur Pictures and Videos Only! › Found a video from tinker and wilbur at 1 month
New Posts  All Forums:Forum Nav:

Found a video from tinker and wilbur at 1 month

post #1 of 13
Thread Starter 
I completely forgot I had this. holy crud were they cute!!! Wilbur's fat little tale cracks me up.

Here's a screenshot:


It's somewhat boring unless you really enjoy watching kittens play. The first minute is just my leg and wilbur. he LOVED to play with my feet, and so did Tinker. But she comes in around 1 minute and they start playing together shortly after. it's so dang cute.

Be sure to watch it in HD. it was a huge upload, but the video quality when watched in hd is fantastic.

http://www.youtube.com/watch?v=zNeZV2mzC4A
post #2 of 13
Ok, that is the cutest video I've seen in quite some time. They were such adorable little scamps, and now they are simply beautiful. I love watching the two of them scrap and roll around. It's clear to see that they were bonded from the very start.
post #3 of 13
Thread Starter 
yeah it's fun to watch for me because of course they're my cats but figured it would be boring to others.
post #4 of 13
Naw -it's not boring at all. They were sooooooo cute!!! I didn't hear any kitten squeaks or growls, tho. They were actually playing rather gently.
post #5 of 13
Quote:
Originally Posted by fastnoc View Post
yeah it's fun to watch for me because of course they're my cats but figured it would be boring to others.
Aparently you've forgotten where you are! How could any of us find playing kittens (especially your two) boring! Makes me was another kitten.
post #6 of 13
Cute video. Thanks for posting.
post #7 of 13
Quote:
Originally Posted by fastnoc View Post
yeah it's fun to watch for me because of course they're my cats but figured it would be boring to others.
Not boring at all! There are few things more entertaining than watching cute little baby kittens rabble-rouse!
post #8 of 13
Awww, adorable little fuzzballs!
post #9 of 13
Just watched it and sat here giggling like an idiot at those two adorable little babies. My gosh, they were SO CUTE!!! And they grew up to be so beautiful. But still...there's just not much cuter than little baby kitties who are still a little bit wobbly playing so hard. Those chubby-wubby-kitteh-tummies!!!
post #10 of 13
OMG! So cuuuuuute!!! There were so little!
post #11 of 13
Thread Starter 
lol i keep re-watching it. This is by far my favorite kitten age. like valanhb said, when they're wobbly like that it's just too cute.

Here's something funny. I was watching it today full screen. wilbur jumped into my lap to climb up on the desk and noticed the kittens. Of course he didn't recognize them, but knew they were kittens. he stood frozen on my lap for a good 30 seconds, staring like they were prey lol.

What a tuff guy!
post #12 of 13
"somewhat boring"? OMG, I watched it twice! Watching kittens play brighten my day! That was just too adorable!!
It's hard to believe how quickly they grow!
post #13 of 13
OMG!! That is too cute! That is the perfect age...they are cute but too little to get into a lot of trouble. Thanks for sharing, and not boring at all!
New Posts  All Forums:Forum Nav:
  Return Home
  Back to Forum: Fur Pictures and Videos Only!
TheCatSite.com › Forums › General Forums › Fur Pictures and Videos Only! › Found a video from tinker and wilbur at 1 month