TheCatSite.com › Forums › General Forums › Fur Pictures and Videos Only! › Nap time at the Birman boys' house again!
New Posts  All Forums:Forum Nav:

Nap time at the Birman boys' house again!

post #1 of 9
Thread Starter 
I can't help myself, they're so cute when they sleep!


The blanket was a popular place to nap...

Chay, looking very regal in his sleep


Then Billy stole the blanket


Chay moved over to sleep on the other side of the couch


He didn't fall off!

Then Chay took the blanket back



Hope you enjoyed!
post #2 of 9
I kinda want to bury my face in their furr.
post #3 of 9
He's so furry! And so cute!
post #4 of 9
that's so funny with chay hanging off the sofa like that! i can't believe he didn't slide off!
post #5 of 9
OMG that pic with Chay's legs off the couch is hilarious I love your boys
post #6 of 9
Thread Starter 
Quote:
Originally Posted by white cat lover View Post
I kinda want to bury my face in their furr.

Haha, Nat, I do it all the time! And then they give me a dirty look and move.


Quote:
Originally Posted by tab View Post
that's so funny with chay hanging off the sofa like that! i can't believe he didn't slide off!
I know! I actually took that picture expecting to take a second where he had fallen off. He's so weird!
post #7 of 9
Quote:
Originally Posted by Bella713 View Post
OMG that pic with Chay's legs off the couch is hilarious


Chay looks soooooo comfy in that last picture
post #8 of 9
lol love that last one
post #9 of 9
They're so beautiful and soft looking!
New Posts  All Forums:Forum Nav:
  Return Home
  Back to Forum: Fur Pictures and Videos Only!
TheCatSite.com › Forums › General Forums › Fur Pictures and Videos Only! › Nap time at the Birman boys' house again!