TheCatSite.com › Forums › General Forums › The Cat Lounge › Nasty Weather!! :(
New Posts  All Forums:Forum Nav:

Nasty Weather!! :(

post #1 of 19
Thread Starter 
So, I'm here at work- listning to the radio, and all of a sudden they break out saying there's a tornado sighting (no touch downs...) a town only 15 minutes from us! We're in a tornado watch/warning/thunderstorm/whatever All afternoon...& of course, I'm sitting here on the 3rd floor!

I wanna go home to my kitties!!
post #2 of 19
oh my ! take care ...... hopefully it might fizz out do they do that........well you stay safe !!!
post #3 of 19
Send me the rain! We need it! We are in such a drought right now! It awful!
post #4 of 19
Kenz I just saw this on the news and thought of you!! Be Safe!
post #5 of 19
stay safe!

we're expecting bad weather later today.
post #6 of 19
I was so sure we were gonna get horrible weather Kenz! I don't think it even rained....its' so windy that branches are snapping off our trees into the road left & right....
post #7 of 19
Thread Starter 
Quote:
Originally Posted by white cat lover View Post
I was so sure we were gonna get horrible weather Kenz! I don't think it even rained....its' so windy that branches are snapping off our trees into the road left & right....
Its sunny out now- but there are a few dark clouds... and a few rain sprinkles! The nasty weather is all around us... Eep!
post #8 of 19
Yeah the weather all over is icky. its clear here but hot and muggie and could get bad. and the wind is BAD athena walkedo ut on the deck to go outside..and he ears and jowels..flapped all over...and she was like OMG?! lol
post #9 of 19
oooo...stay safe and hopefully you get home to your kitties before the storm starts!

We're scheduled for storms tomorrow
post #10 of 19
Stay safe, Kenz. I hear that you're sending the storms our way and they should be here tonight.
post #11 of 19
Thread Starter 
Quote:
Originally Posted by Tari View Post
Stay safe, Kenz. I hear that you're sending the storms our way and they should be here tonight.
Well you stay safe too!
Its sooo humid outside, yuck! I'm so glad I turned the AC on this morning!
post #12 of 19
Stay safe with those storms. They can turn nasty really quickly.
We are due for some nasty ones too. I'm glad we are home with the kitties. I do so miss them when I am at work (even when it's nice out).
post #13 of 19
Stay safe Kenzington
post #14 of 19
Thread Starter 
Quote:
Originally Posted by Trouts mom View Post
Stay safe Kenzington
thats the name of a building here in town!
post #15 of 19
I tracked the storms as all of Wisconsin was/is in Tornado watch until 10 pm. The front came about 6:30 and was moving fast-Bobber was trapped outside somewhere-she know enough to stay put!! We got 1/4" of rain in less than 10 minutes some lightning and thunder then it was over. Other parts of Wisconsin were not so lucky-8 tornado's sighted a few touched down -one in North central Wisconsin (White Lake) still has two people missing-a campground was hit badly. In Central WI-WI Rapids a lady reported softball sized hail!! YIKES!! Bobber came trotting up after the storm passed a bit wet but that's about it. Still a chance for more storms to pass through later tonite though.
post #16 of 19
Quote:
Originally Posted by babyharley View Post
thats the name of a building here in town!
I think thats your nickname
post #17 of 19
Thread Starter 
Quote:
Originally Posted by Trouts mom View Post
I think thats your nickname
Oh joy
post #18 of 19
Quote:
Originally Posted by babyharley View Post
Oh joy
OMG, you just made me realize my cars name...

Its Blueington

Awww little Blueington

Thanks friend!!
post #19 of 19
yes we're expecting bad weather too! weather.com is saying there could be a tornado outbreak!! but nothing so far...
New Posts  All Forums:Forum Nav:
  Return Home
  Back to Forum: The Cat Lounge
TheCatSite.com › Forums › General Forums › The Cat Lounge › Nasty Weather!! :(