TheCatSite.com › Forums › General Forums › Fur Pictures and Videos Only! › Trout in Heaven...
New Posts  All Forums:Forum Nav:

Trout in Heaven...

post #1 of 25
Thread Starter 
Is my baby the cutest when she is trusting her moma and not being mean?:

Aaaah feels niiiiiice mom:


Oooooooh, thats the spot...


Almost there......


Oh yes, now I am lovin this with my eyes closed in bliss:


And this last one is just cute..look at her little legs:

post #2 of 25
Oh how sweet...Love the last pic
post #3 of 25
She's happy cause she is luring you in. She's gonna smack you later!
post #4 of 25
Awww, I want to reach thru the screen and give her some scritches!
post #5 of 25
Awwww Trout you sweet angel That last pic is PRECIOUS!!!!!
post #6 of 25
Ever so sweet One blissed out kitty!
post #7 of 25
Ahh She's a doll, I used to have an older Female who looked just like her years ago.
post #8 of 25
so the title freaked me out....

i love the last one...how is that comfy??
post #9 of 25
Quote:
Originally Posted by neetanddave View Post
She's happy cause she is luring you in. She's gonna smack you later!
you know there is going to be payback for all the lovin!
post #10 of 25
Quote:
Originally Posted by Rosey View Post
so the title freaked me out....
??
It freaked me out, too!

Awww... Trout looks sooo happy.
post #11 of 25
Aw! That last pic is tres elegant.
post #12 of 25
Natalie she is a doll baby.....
post #13 of 25
Trout's such a little beauty!
post #14 of 25
What a little doll.. I love when they try and look all sexy like that!!
post #15 of 25
Awwwwwww i love that last one of Trout
post #16 of 25
I love Trout She's an absolute beauty!
post #17 of 25
sooooooooooooo cute
post #18 of 25
Quote:
Originally Posted by Rosey View Post
so the title freaked me out....

phewwwwie............me too.......Natalie you scared the bejeesers outta me
What a relief to see those smudgie , cuties photos
post #19 of 25
She's so pretty! I wanna kiss her on her pretty little nose!!
post #20 of 25
What a sweetie Trout is!!
post #21 of 25
She is a beautiful little thing, love the legs in the last one! Her colouring reminds me a lot of Radar's sister, the only one out of the whole litter that didn't get any white spotting at all!
post #22 of 25
Awww...what a cutie.

Don't you ever wish they could scratch you right back???
post #23 of 25
Quote:
Originally Posted by lunasmom View Post
Awww...what a cutie.

Don't you ever wish they could scratch you right back???
Mine does - I bear the scars
post #24 of 25
When I first saw the title of your thread I panicked until I noticed it was in pictures.

I love that last photo...one very cool kitty resting against the table leg.
Trout is a sweetie pie.
post #25 of 25
The title gave me a scare too.

But she looks soooo cute.
New Posts  All Forums:Forum Nav:
  Return Home
  Back to Forum: Fur Pictures and Videos Only!
TheCatSite.com › Forums › General Forums › Fur Pictures and Videos Only! › Trout in Heaven...