TheCatSite.com › Forums › General Forums › The Cat Lounge › Trick or treat with our nephew tonight
New Posts  All Forums:Forum Nav:

Trick or treat with our nephew tonight

post #1 of 19
Thread Starter 
Here is our little dinasour............ Jeremy had a blast, but I was telling Chris that towards the end, he was getting tired and asked me to help him say trick or treat!





post #2 of 19
Awwww what a cutie pie!!
post #3 of 19
He's so cute!
post #4 of 19
omg!!! What an adorable little dinasour!!! He look soo darling!!!! / I'm totally enjoying seeing all the cute costumes and little ones that keep comming to my door
post #5 of 19
He's adorable, I wish he came here!!!
post #6 of 19
What a cutie!!
post #7 of 19
Aww, hes soooooo cute!!!!!! Maybe he'd like to play with Willie!! Because Willie is crazuy right now!
post #8 of 19
Very cute little dinosaur
post #9 of 19
That little dinosaur is precious! You had to help me say Trick or Treat
post #10 of 19
Raarrhhh - such a little cutie. Does he mind being so cuddly or does he want to be a scary dinosaur?
post #11 of 19
what a cute little dinosaur!
post #12 of 19
ADORABLE!!!!!

I had my nephew on his first Halloween..I took him indoor trick or treating at the Museum (pushed him around in his stroller all dressed up)
He was a giraffe, same kinda costume as your nephew,one that goes over his clothes.
I had a great time and it was something I'll never forget
Kids are just precious!
post #13 of 19
Awwww sooo sweet Even with his dino-outfit he still looks a little cherub
post #14 of 19
Thats so cute Susie, they say some silly things don't they, what did you go as ? A gnome
post #15 of 19
Quote:
Originally Posted by halfpint View Post
what did you go as ? A gnome
nice one Lois
post #16 of 19
Thread Starter 
Thanks everybody..........except you Lois! Nope, didn't go as a gnome........went as an angel........ just the person that I am!
post #17 of 19
Awww, that's the cutest dinosaur I've ever seen!
post #18 of 19
He's a little cutie!
post #19 of 19
That is so cute!! We took Lee's niece and nephew last night. A ninja and a witch! There were a lot of cute little kids out last ngith!!
New Posts  All Forums:Forum Nav:
  Return Home
  Back to Forum: The Cat Lounge
TheCatSite.com › Forums › General Forums › The Cat Lounge › Trick or treat with our nephew tonight